بازسازی خانه در تهران
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
بازسازی خانه در تهران
یک شنبه 12 تير 1401 ساعت 9:39 | بازدید : 34 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

امروزه انجام بازسازی خانه در تهران افزایش پیدا کرده است. یکی از دلایل این فزونی، اوضاع اقتصادی و گرانی مسکن است که باعث می ­شود افراد ترجیح بدهند به جای خرید منزل جدید، با صرف هزینه کمتر به بازسازی منزل بپردازند. شما می توانید بافت­ی قدیمی و از مد افتاده یا مناطقی از منزل که نیاز به تعمیرات دارد را بازسازی کنید. از طرفی دیگر در شهری مانند تهران که از سال­ ها پیش بحث زلزله مطرح بوده است، نیاز به بازسازی خانه بیشتر احساس می ­شود. شما باید ساختمان را در برابر این حوادث طبیعی مستحکم و ایمن کنید. بازسازی خانه همچنین جنبه زیبایی ­شناختی دارد. شما با بازسازی منزل حال و هوای خانه را عوض می­ کنید و این قطعا در روحیه شما اثرگذار است.

دلایل دیگر برای بازسازی خانه

  • افزودن فضای بیشتر

  • ارتقاء کابینت، پیشخوان، لوازم خانگی و وسایل
  • بهبود بهره­ وری انرژی با پنجره ­ها، درها، عایق ­ها
  • افزایش ارزش فروش مجدد خانه شما

بازسازی خانه چیست؟

بازسازی خانه اغلب به عنوان بازسازی ملک شناخته می­ شود. این مستلزم تغییرات یا بهبودهایی است که در یک خانه یا ملک انجام می ­شود. ایجاد بهبود خانه ممکن است به بهبود املاک تجاری و همچنین بهبود املاک مسکونی اشاره داشته باشد. برخی از رایج­ ترین نمونه ­های بازسازی یا نوسازی خانه عبارتند از:

  • تعمیر سازه­ ها یا وسایل شکسته؛
  • اضافات یا ارتقاء به جنبه­ های عملکردی ملک، مانند اضافه کردن به یک خانه؛
  • تغییرات ظاهری با هدف افزایش جذابیت ملک؛
  • افزودن فضا یا سطوح بیشتر به یک ساختمان؛ و
  • تغییر جنبه­ های بیرونی ملک، مانند باغ یا پارکینگ.

نوسازی ملک به طور کلی شامل اقداماتی برای حفظ و ارتقاء ملک است. بازسازی و نوسازی همچنین می ­تواند شامل تغییراتی باشد که به منظور افزایش ایمنی ملک و همچنین دسترسی افراد معلول است.

مراحل بازسازی خانه چیست؟

بازسازی خانه در صورت بروز اشتباه می­تواند پرهزینه باشد و همچنین بسیار استرس ­زا باشد. بسیاری از پروژه­ های نوسازی شامل چندین مرحله هستند. در هر پروژه ­ای، احتمالاً با پنج مرحله متمایز بازسازی مواجه خواهید شد: برنامه ­ریزی، بودجه ­بندی، تخریب، ساخت و ساز و پاکسازی. با انتخاب­ هایی که در هر مرحله انجام می ­دهید، می­ توانید پروژه خود را در مسیر، به موقع و با بودجه نگه دارید.

اولین قدم این است که ایده ­ای در مورد آنچه می­ خواهید با بازسازی خانه خود انجام دهید ایجاد کنید. یک لیست اولویت­ بندی شده از نیازها و خواسته ­های خود بنویسید. منابع زیادی برای یافتن ایده ­های طراحی برای پروژه بازسازی خانه شما وجود دارد. به مجلات و وب­سایت­ ها نگاه کنید و تصاویر خانه­ ها یا پروژه ­های بازسازی را که دوست دارید جمع ­آوری کنید. هر چه واضح­ تر بتوانید پروژه را تصور کنید و آن را روی کاغذ توصیف کنید، آمادگی بیشتری برای تصمیم­ گیری خواهید داشت. به اندازه و مکان مبلمان، رنگ­ ها، نور و نحوه استفاده از فضای بازسازی شده فکر کنید.

ایجاد یک طرح

آنچه را که می ­خواهید بازسازی کنید و اولویت­ ها را تعیین کنید. این شامل تصمیم ­گیری برای شروع کار و اطمینان از داشتن زمان و بودجه مورد نیاز برای انجام کار است. خواسته­ ها و نیازهای خود را فهرست و اولویت­ بندی کنید. بعداً، پس از اینکه مواد خاص خود را انتخاب کردید، به آن­ها پایبند باشید. تغییر نظر در مورد جزئیات جزئی - این شیر آب یا آن سخت ­افزار در – می­ تواند باعث تاخیرهای بزرگ شود. ممکن است لازم باشد پیمانکاران فرعی که به سختی به دست می‌آیند دوباره برنامه­ ریزی شوند و مواد مجدداً سفارش داده شوند.

تنظیم بودجه 

یک عدد نهایی در مورد اینکه چقدر می ­توانید برای بازسازی منزل هزینه کنید، بیاورید. برای هزینه ­های غیرمنتظره ­ای که ممکن است ایجاد شود، ۱۰ تا ۲۰ درصد بیشتر بودجه در نظر بگیرید. از چند معمار یا پیمانکار بخواهید که یک تخمین از پروژه شما را برآورد کند. بیشتر آنها باید مایل به انجام این کار بدون هزینه باشند. همچنین می‌توانید از همسایگان و دوستان بپرسید که برای کارهای مشابه چه پولی پرداخت کرده‌اند. اما به یاد داشته باشید که هزینه ­ها می­ تواند به طور قابل توجهی بسته به مکان متفاوت باشد. قیمت ­های بازار مصالح ساختمانی نیز می­تواند به سرعت تغییر کند.

استخدام پیمانکار  

تحقیق کنید و پیمانکاری را انتخاب کنید که با او احساس راحتی کنید. اگر قراردادی منعقد کنید که به وضوح محدوده کار را از قبل مشخص کند، می ­تواند به عنوان یک مرجع مفید برای شما و پیمانکار شما در طول فرآیند بازسازی منزل باشد. استخدام یک تیم بازسازی­ کننده حرفه­ ای بهترین راه برای اطمینان از موفقیت پروژه شما است. این بازسازی­ کننده­ ها به حفظ بالاترین یکپارچگی و استانداردها در صنعت اختصاص داده شده ­اند.

تخریب

برداشتن عناصری مانند دیوارها و سیم ­کشی­ ها، فرش و کفپوش می ­تواند کار سخت و کثیفی باشد، اما احتمالاً با انجام تخریب خودتان در هزینه خود صرفه­ جویی خواهید کرد. این مرحله ممکن است کوتاه ­تر از ساخت واقعی باشد، اما به همان اندازه زندگی روزمره را مختل می­ کند. اطمینان حاصل کنید که مواد شکستنی را از دیوارها جدا کنید و مبلمان را از گرد و غبار و زباله محافظت کنید.

ساخت و ساز

اگر پروژه شما بزرگ است، ممکن است بخواهید از خانه خارج شوید. زندگی موقت بدون تلویزیون یک موضوع است. زندگی بدون برق، گرما یا آب حتی برای چند روز کاملاً متفاوت است. از هتل‌های محلی بخواهید که نرخ هفتگی یا ماهانه را به شما پیشنهاد دهند، هتلی مسکونی یا طولانی‌مدت پیدا کنید که معمولاً به مشتریان تجاری خدمات می‌دهد، یا به دنبال آپارتمان یا خانه‌ای برای اجاره برای مدت کوتاهی بگردید.

پاکسازی

کار تقریباً تمام شده است. اکنون، کسی باید گرد و غبار و زباله ­ها را پاک کند تا بتوانید از خانه تازه بازسازی شده خود لذت ببرید. این هم مانند تخریب، کار سختی است. با انجام برخی از این کارها خودتان هزینه ­های دیگر را جبران کنید.

بازسازی خانه در تهران




موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 31
:: بازدید هفته : 53
:: بازدید ماه : 53
:: بازدید سال : 67
:: بازدید کلی : 1984